Vertrek

Zondag 28 mei 2017

10 uur

Vertrekplaats

Jubelpark

Brussel – België

Inschrijving

zaterdag 25 maart 2017

om 9 uur.

Inschrijvingen

Men kan inschrijven vanaf zaterdag 25 maart 2017 om 9 uur.
Het aantal inschrijvingen is beperkt.

Het inschrijvingsgeld bedraagt 25 € (BTW inbegrepen) :

1° Via Internet op de website : www.20kmdoorbrussel.be.
2° In onze kantoren, Kapellestraat 17 te 1000 Brussel.

 

Het inschrijvingsgeld wordt in geen geval terugbetaald.
Het wijzigen van een inschrijving gebeurt uitsluitend in onze kantoren. Voor elke wijziging zal 10 € aangerekend worden.

De deelnemers moeten minstens 12 jaar zijn.

De organisatoren geven aan de deelnemers de raad om zich vooraf te onderwerpen aan een medisch onderzoek.

 

HANDISPORT – ROLSTOEL

De “handisport-rolstoel” deelnemers worden uitgenodigd om zich bij de inschrijving kenbaar te maken. Deze categorie start om 09.35 uur.

 

Borstnummer

Elke deelnemer krijgt een borstnummer op basis van zijn/haar tijdprestatie in 2016 of op basis van een referentietijd over een evenwaardige afstand, en dit in functie van de nog beschikbare nummers. De chip voor de tijdsopname is geïntegreerd in het borstnummer.

De deelnemer, die zich via internet heeft ingeschreven, kan zodra hij/zij de mail met het toegekende nummer ontvangen heeft, zijn/haar borstnummer afhalen in onze kantoren, Kapellestraat 17, 1000 Brussel.

Dit kan van maandag tot vrijdag tussen 9 en 18 uur. Op vriidag 26 mei, zaterdag 27 mei en zondag 28 mei kunnen de borstnummers afgehaald worden in het dorp van de 20 km in het Jubelpark.

 

Kleedkamers

Kleedkamers worden gratis ter beschikking gesteld van de deelnemers in het Koninklijk Legermuseum aan de Esplanade van het Jubelpark.

Aan de deelnemers wordt gevraagd om de zalen en de tentoongestelde stukken te respecteren. De kleedkamers zijn uitsluitend toegankelijk voor de houders van een borstnummer. De organisatoren zijn niet verantwoordelijk bij eventueel verlies of diefstal.

 

Wedstrijd

De deelnemers krijgen 4 uur de tijd om de afstand af te leggen. Na de doorgang van de bezemwagen, die de wedstrijd afsluit, moeten alle deelnemers zich houden aan de gebruikelijke verkeersregels.

Langs het parcours zijn er 6 stands voorzien met bevoorrading van SPA water. Een ISOSTAR drank wordt uitgedeeld in Ter Kamerenbos.

 

Medaille en klassementen

Elke deelnemer die de eindmeet haalt, krijgt een medaille en kan zijn diploma afdrukken via internet. Er wordt een algemeen klassement opgemaakt, voor de heren, voor de dames, voor de  “handisport-rolstoel” deelnemers en voor de deelnemende ploegen. De klassementen kunnen op de site worden geraadpleegd.

De uitslagen worden gepubliceerd op maandag 29 mei 2017 in de krant “La DH”. De “ploegenchallenge” bevordert de groepsgeest binnen uw bedrijf of biedt u de mogelijkheid om het project “charity cross” te ondersteunen. Een ploeg bestaat uit minstens 10 deelnemers en het klassement wordt opgemaakt op basis van de 5 beste tijden binnen de ploeg.

 

Aansprakelijkheid

De organisatie zal elke aansprakelijkheid afwijzen in geval van verlies of diefstal van een borstnummer. De deelnemers zijn er zelf verantwoordelijk voor. De loper neemt deel aan de wedstrijd onder eigen verantwoordelijkheid. Het Rode Kruis verleent medische bijstand langs het parcours.