Skip to content
Inschrijving

Contact

Info

Email : [email protected]
Telefoon: +32 (0)2 511 90 00
Fax: +32 (0)2 511 37 15

 

S.I. Brussels Promotion vzw
Kapellestraat,17
1000 Brussel, België

 

Open van maandag tot vrijdag van 9 u tot 18 u

 

BTW: RPM Brussel 0409 446 007

FAQ

Heeft u een vraag? Lees onze FAQ of neem contact met ons op via e-mail of telefoon 02/511 90 00

Inschrijvingen

Wie kan zich inschrijven?

Alle deelnemers vanaf 12 jaar.

Wanneer begint de inschrijving?

De officiële opening van de inschrijving begint op vrijdag 1 april 2022 om 9 uur.

Hoe te registreren ?

U kunt zich inschrijven:

– Op de website: http://www.20kmdebruxelles.be/

– In onze kantoren: Kapelstraat 17, 1000 Brussel

Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.

Hoeveel bedraagt het inschrijvingsgeld?

Het inschrijvingsgeld bedraagt 25€. (inclusief BTW).

Dit bedrag moet worden betaald

– Op de website: http://www.20kmdebruxelles.be/

– In onze kantoren: Kapelstraat 17, 1000 Brussel

Wordt het inschrijvingsgeld terugbetaald?

Nee

Kan een inschrijving worden gewijzigd?

Wijzigingen in de inschrijving gebeuren in onze kantoren en worden aangerekend aan 10€.

Kan ik deelnemen door te lopen?

Ja.

Kan ik meedoen met de hond/kinderwagen?

Om veiligheidsredenen is dit niet toegestaan.

Moet ik voor de race medisch gekeurd worden?

Een medische keuring vóór de wedstrijd is niet verplicht, maar wordt wel aangeraden door de organisatoren.

Wat houdt mijn inschrijving in?

– De race

– Het borstnummer

– De Medaille

–  Het diploma

Hoe meld ik mee aan als gehandicapte sporter?

De deelnemer die als handisport wil inschrijven, moet dit vermelden door het vakje handisport op het inschrijvingsformulier aan te kruisen.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

In geval van annulering van de inschrijving is geen terugbetaling mogelijk.

Waar kan ik het wedstrijdreglement raadplegen?

Het wedstrijdreglement is beschikbaar via :

– De website: http://www.20kmdebruxelles.be/nl/reglement

COVID-19

Zal het covid Safe ticket verplicht zijn?

Alle sanitaire maatregelen die door de autoriteiten worden opgelegd, moeten worden nageleefd.

Info

Waar en wanneer kan ik mijn borstnummer ophalen?

Borstnummers worden toegekend op basis van de eindtijd in 2021 of een referentietijd over een gelijkwaardige afstand en op basis van de overblijvende nummers. De chip is geïntegreerd in het borstnummer. De via internet ingeschreven deelnemer wordt uitgenodigd, zodra hij/zij de e-mail met de startgolf heeft ontvangen, zijn/haar nummer af te halen op het kantoor, Kapellenstraat 17 te 1000 Brussel van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.

Waar zijn de verfrissingspunten?

6 SPA watertappunten bevinden zich langs het parcours.

Een verfrissingspunt van Aquarius bevindt zich ook op het parcours in het Ter Kamerenbos.

Link naar het parcours.

Is er een kleedkamer?

Een vestiaire is gratis beschikbaar voor deelnemers met een borstnummer in het Koninklijk Museum van het Leger en de Krijgsgeschiedenis in het Jubelpark

De organisatoren wijzen alle verantwoordelijkheid af in geval van verlies of diefstal. Gelieve het museum en zijn kunstwerken te respecteren.

Zijn er kluisjes?

Bij de ingang van de kleedkamers zullen betaalde kluisjes voor lopers ter beschikking worden gesteld.

Zijn er toiletten?

5 toiletruimten zijn gratis beschikbaar in het Koninklijk Museum van het Leger en de Krijgsgeschiedenis en een toilet is geïnstalleerd vóór de 10e km van het parcours.

Hoe kom ik op de 20km van Brussel?

De start van de race is in het Jubelpark.

Om er te komen met het openbaar vervoer:

Metro: lijnen 1 of 5 – halte : Merode.

Bus: lijnen 27, 61 of 80

Tram: lijn 81

Hoe lang duurt de race?

De maximale tijd van de race is 5 uur.

En als ik de race niet op tijd uitloop?

Geen paniek, een “bezembus” zal er zijn om deelnemers op te pikken aan het einde van de race.

Is de weg afgesloten voor verkeer?

Ja.