Info
Email : [email protected]
Telefoon: +32 (0)2 511 90 00
Fax: +32 (0)2 511 37 15
S.I. Brussels Promotion vzw
Kapellestraat,17
1000 Brussel, België
Open van maandag tot vrijdag van 9 u tot 18 u
BTW: RPM Brussel 0409 446 007
FAQ
Inschrijvingen
Wie kan zich inschrijven?
Alle deelnemers vanaf 12 jaar.
Wanneer begint de inschrijving?
De officiële opening van de inschrijving begint op woensdag 15 maart 2023 om 9 uur.
Hoe te registreren ?
U kunt zich inschrijven:
– Op de website: http://www.20kmdebruxelles.be/
– In onze kantoren: Kapelstraat 17, 1000 Brussel
Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
Hoeveel bedraagt het inschrijvingsgeld?
Het inschrijvingsgeld bedraagt 28€. (inclusief BTW).
Dit bedrag moet worden betaald
– Op de website: http://www.20kmdebruxelles.be/
– In onze kantoren: Kapelstraat 17, 1000 Brussel
Wordt het inschrijvingsgeld terugbetaald?
Nee
Kan een inschrijving worden gewijzigd?
Wijzigingen in de inschrijving gebeuren in onze kantoren en worden aangerekend aan 10€.
Kan ik deelnemen door te lopen?
Ja.
Kan ik meedoen met de hond/kinderwagen?
Om veiligheidsredenen is dit niet toegestaan.
Moet ik voor de race medisch gekeurd worden?
Een medische keuring vóór de wedstrijd is niet verplicht, maar wordt wel aangeraden door de organisatoren.
Wat houdt mijn inschrijving in?
– De race
– Het borstnummer
– De Medaille
– Het diploma
Hoe meld ik mee aan als gehandicapte sporter?
De deelnemer die als handisport wil inschrijven, moet dit vermelden door het vakje handisport op het inschrijvingsformulier aan te kruisen.
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
In geval van annulering van de inschrijving is geen terugbetaling mogelijk.
Waar kan ik het wedstrijdreglement raadplegen?
Het wedstrijdreglement is beschikbaar via :
– De website: http://www.20kmdebruxelles.be/nl/reglement
COVID-19
Zal het covid Safe ticket verplicht zijn?
Alle sanitaire maatregelen die door de autoriteiten worden opgelegd, moeten worden nageleefd.
Info
Waar en wanneer kan ik mijn borstnummer ophalen?
Borstnummers worden toegekend op basis van de eindtijd in 2022 of een referentietijd over een gelijkwaardige afstand en op basis van de overblijvende nummers. De chip is geïntegreerd in het borstnummer. De via internet ingeschreven deelnemer wordt uitgenodigd, zodra hij/zij de e-mail met de startgolf heeft ontvangen, zijn/haar nummer af te halen op het kantoor, Kapellenstraat 17 te 1000 Brussel van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Op vrijdag 26 mei, zaterdag 27 mei kunnen de borstnummers afgehaald worden aan de INFO – stand op de Esplanade van het Jubelpark.
Het zal niet langer mogelijk zijn om je nummer op de dag van de wedstrijd af te halen, behalve voor deelnemers die in het buitenland wonen.
Waar zijn de verfrissingspunten?
6 SPA watertappunten bevinden zich langs het parcours.
Een verfrissingspunt van Aquarius bevindt zich ook op het parcours in het Ter Kamerenbos.
Link naar het parcours.
Is er een kleedkamer?
Een vestiaire is gratis beschikbaar voor deelnemers met een borstnummer in het Koninklijk Museum van het Leger en de Krijgsgeschiedenis in het Jubelpark
De organisatoren wijzen alle verantwoordelijkheid af in geval van verlies of diefstal. Gelieve het museum en zijn kunstwerken te respecteren.
Zijn er kluisjes?
Bij de ingang van de kleedkamers zullen betaalde kluisjes voor lopers ter beschikking worden gesteld.
Zijn er toiletten?
5 toiletruimten zijn gratis beschikbaar in het Koninklijk Museum van het Leger en de Krijgsgeschiedenis en een toilet is geïnstalleerd vóór de 10e km van het parcours.
Hoe kom ik op de 20km van Brussel?
De start van de race is in het Jubelpark.
Om er te komen met het openbaar vervoer:
Metro: lijnen 1 of 5 – halte : Merode.
Bus: lijnen 27, 61 of 80
Tram: lijn 81
Hoe lang duurt de race?
De maximale tijd van de race is 5 uur.
En als ik de race niet op tijd uitloop?
Geen paniek, een “bezembus” zal er zijn om deelnemers op te pikken aan het einde van de race.
Is de weg afgesloten voor verkeer?
Ja.